sobota, 16 marca 2019

Nietypowy album / Fancy album

Witajcie skrapoholicy ;)
Dziś chciałabym podzielić się z Wami moim stojakiem na ubrania z MDF pełnym dekoracji z kolekcji Vintage Boutique. Sam stojak udekorowałam jedynie farba i gesso. Dużo więcej zadziało się na poszczególnych wieszakach, które są pełne surowych tekturek od Snip Art oraz pięknego kwiecistego papieru. Całość utrzymana w kolorach beżu i różu. Moje ulubione połączenie :)
Ostrzegam czeka Was duuuuuużo zdjęć do przejrzenia ;)

Hello all scrap lovers ;)
Today I want to share with you my MDF waredrobe from Snip Art full of chipboards from Vintage Boutique collection  Main closet was decorated with matte paint and gesso and five hangers are covered with and they have paint a lot of raw SnipArt chipboards and flower paper. All in beige and pink colors, my favourite ones!


























 Dziękuję za cierpliwość :)
Thank you for your patience :)


 Wykorzystałam / I used
Miłego dnia / Have a nice day!
Buziole / Hugs

2 komentarze:

  1. Przecudny projekt, a ta różowa sukienka tak mnie teraz kusi, może sobie podobną sprawię, chociaż jeszcze nigdy nie nosiłam różowej sukienki :D , ale ta Twoja jest taka przesłodka.. oj kusi, mnie kusi <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję ślicznie ☺ niezwykle miło mi to czytać ♥

    OdpowiedzUsuń