czwartek, 8 października 2015

Kurs na "magiczny" layout! :)



Hej :) 

Dzisiaj pokażę Wam w jaki sposób tworzę swoje scrapy! :) 
Przedstawię Wam bardzo prosty sposób na prostego scrapa, może ktoś skorzysta :) 

Pierwsze co robię to wyjmuję papiery które wydają mi się idealne. Ja rzadko korzystam z papierów z jednej kolekcji - raczej kieruję się kolorystyką. Papiery które wybrałam wyjęłam z pudła, w którym trzymam papiery, z których już korzystałam :)


Przygotowałam sobie również elementy, które "mogą mi się przydać" - rzadko wiem, czego dokładnie użyje w swojej pracy już na początku więc przygotowuję to co uznaję za pasujące a potem przeprowadzam selekcję :D 



Zazwyczaj zaczynam od chlapania, jeśli w głowie mam mniej więcej kompozycję mojej pracy - w tym wypadku wiedziałam co chcę zrobić, więc aby później nie zachlapać papieru pochlapałam górę pracy na początku ;) Wybrałam 3 mgiełki, które widzieliście na zdjęciu wyżej ;) 

Różowa jest u mnie bardzo gęsta, dlatego zamiast chlapać jedynie dotykałam końcem pędzelka papieru :) Zajmuje to więcej czasu, ale przy niektórych pracach moim zdaniem jest równie praktyczne co normalne chlapanie :) Potem dodawałam dwie kolejne mgiełki, które ze względu na to, że były bardziej wodniste dały nieco delikatniejsze kropeczki. 


Po pochlapaniu naszej pracy należy chwilę odczekać albo bardzo uważać żeby nie rozmazać naszych kropek :) 


 Okej, przechodzimy  do wycięcia pasków z papieru - wycięłam 3 poziome paski równej długości, ale o różnych szerokościach :) Paski mają ok. 25 cm w poprzek, podczas gdy w pionie mają ok 7-8 cm :) 


Po wycięciu pasków zastanowiłam się chwilę nad tym, który chce ułożyć gdzie - i wyszłam z założenia że baloniki będą na górze, ponieważ w końcu to balony! serducha stworzą ładną podstawę a napisy odetną ładnie jedną warstwę od drugiej :) 

Baloniki i serduszka przykleiłam dwustronną taśmą klejącą na płasko a napisy podkleiłam kosteczkami 3d żeby wygodniej było włożyć coś pod spód i aby była widoczna warstwowość pracy. Przy przyklejaniu płaskich elementów staram się również nie kleić papieru przy samym brzegu ze względu na to, że potem może nam wpaść do głowy, że fajnie by było gdyby coś jeszcze wystawało spod papieru, zostawiając mały margines zawsze możemy coś tam wsunąć :) 


Czas na serwetkę! Ostatnio mam wrażenie, że one są potrzebne wszędzie stąd też również używając dwustronnej taśmy klejącej przykleiłam dwie połówki serwetki w dwóch miejscach pracy :) 



Nadszedł moment na umiejscowienie elementów, których na pewno chcę użyć :) Serwetka stała się ładnym tłem dla cudnej tekturki "dreams come true", a aby uwidocznić napisy "love" umieściłam je na jeansowej kieszonce - wszystko to znajdziecie w naszym sklepie. 

Napis magic stanowi tytuł tego scrapa i najlepiej prezentował się na białej bazie :) 



Kolejnym elementem jest przygotowanie zdjęć! Aby nie zaginęły nam na mocno wzorzystym papierze w napisy podklejam je na biały papier - wycinamy kwadrat nieco większy od naszego zdjęcia i podklejamy :) Używam do tego kosteczek 3d :)


Pamiętacie przygotowane na początku dodatki? To już ostatni etap :) W tym momencie zaczyna się przykładanie i sprawdzanie - co nam gdzie pasuje :) Drobne elementy cudnie jest wkomponować w nasze chlapania - i tam umieściłam malutkie gwiazdeczki :) Poza tym świetnym dodatkiem są także przezroczyste naklejki, bo podobnie jak tekturki pasują do bardzo różnych prac! 


 Tym samym - nasz scrap jest gotowy! Tak prezentuje się w całej okazałości! Być może przyda Wam się coś z tego kursiku :) Zachęcam Was do bawienia się scrapami, próbowania najróżniejszych kompozycji i form, ponieważ zapewniam Was jest to świetna zabawa! 


Co więcej na półkach SnipArt znajdziecie bardzo wiele tekturek idealnie pasujących do scrapów! 

Tych użyłam: 

Jeansowe kieszonki - zestaw 3szt.  napis LOVE #2 MAŁE - 3szt.    Jeansowe napisy - zestaw  

Pozdrawiam serdecznie wszystkich zaglądających! 

DT SNIPART


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz