poniedziałek, 19 października 2015

mini notesiki

Witajcie :) 
Co prawda dzień nauczyciela już za nami, ale chciałam Wam dzisiaj opowiedzieć 
parę słów o Snip Artowych napisach. W sklepie macie coraz większy wybór, 
a wiemy dobrze, że wszystkie takie elementy bardzo wzbogacają nasze prace. 
Ich niesamowitą zaletą oprócz tego, że po prostu wyglądają to fakt, 
że są dość grube, dzięki czemu można śmiało przyklejać je 
np na kosteczkach bez obawy, że coś nam się połamie. 
Moje notesiki wykonałam dla Pań z przedszkola, do którego chodzi moja Tosia, 
która jest bardzo nieśmiała, a dzięki Paniom świetnie odnalazła się w grupie, 
dlatego bardzo chciałyśmy z Tosią podziękować Paniom 
za tak dobry początek wspólnej przygody :)





Ja do swojej pracy użyłam :

Napis "dla naszej Pani"        Napis "Dziękuję" #2

Ale zerknijcie koniecznie też na te ... myślę, że też są warte uwagi, 
a i ja niedługo pokażę Wam jak je wkomponowałam w pracę :) 


napis "Special for you"       Rodzinne napisy - DUŻY zestaw

Pięknego dnia Wam życzę :) 

                  

1 komentarz: