czwartek, 15 października 2015

Kurs na notes

Cześć,

Chciałabym Wam pokazać jak krok po kroku tworzyłam mały notesik na podręczne zapiski.
Do jego wykonania użyłam:
- kolorowy papier
- karton
- gilotyna/nożyczki
- klej / taśma dwustronna
- wstążka
- tekturki do ozdoby
- Mały notesik ( u mnie zbindowane karteczki)


    Z kolorowego papieru wycinamy pasek. U mnie ma on ok. 11 x 30cm, następnie wykonujemy linie     bigowania zagięcia w następujących odległościach:



    



Następnie z tektury oraz innego kolorowego papieru wycinamy elementy o około 3mm mniejsze niż nasz bazowy papier.
U mnie są to elementy o wymiarach:
- 10,7 x 10,7cm
- 10,7cm x 1,7cm
- 10,7cm x 10,7cm
- 10,7cm x 1,7cm
- 10,7cm x 3,7cm


Każdy z elementów smarujemy klejem/przyklejamy taśmę.

 Sklejamy tekturę z wyciętymi elementami, a następnie przyklejamy do bazowego-pozaginanego paska. Jedyny element jakiego nie przyklejamy to jeden z kwadratów.

Na pozostałym kwadracie montujemy wstążkę w poniższy sposób:





Dopiero tak przygotowany kwadrat przyklejamy do naszej bazy. 
We wstążkę wsuwamy wykonany wcześniej notesik. Dzięki takiemu montowaniu notesiku z łatwością wymienicie go na nowy kiedy zapiszecie wszystkie kartki.




Do innej ścianki przykleiłam kolorowe karteczki.

Mój notes zamykany jest na magnes. Aby zrobić takie zamknięcie wycięłam dwa papierowe kwadraciki, na nich przykleiłam magnesy, a całą tą konstrukcje do okładki notesu.






Notes gotowy!

Czas na ozdabianie!


Do ozdobienia notesu użyłam:
"Skórzane" trybiki - zestaw napis "notes" #2 - 2szt.
Myślę, że taka przestrzenna okładka jest bardzo efektowna, a to jak urządzicie środek swojego notesu zależy tylko od Was, jestem ciekawa co wymyślcie!

Choco

2 komentarze: