wtorek, 20 października 2015

Ramka na zdjęcia -krok po kroku.

Witajcie:)

Dzisiaj przychodzę do Was z małym kursikiem
 jak wykonać ramkę na zdjęcia z tekturkowych wycinanek.
Ja wykorzystałam SnipArtową, dużą Ramkę z koronką.

Tak prezentuję się już gotowa :

 Do wykonania ramki użyłam:

-SnipArtową ramkę,
-tekturkę,(która znajduję się w paczuszce z wycinanką) 
-taśmę dwustronną,dystansową
-pastę strukturalną
-sznurek
-kwiatki
-tusz
-tekturkę-jako podpórkę do ramki(odrysowałam ją od gotowej ramki)
 zaczęłam od potuszowania ramki
na tekturce odrysowałam ramkę
 następnie wycięłam ją
 wyciętą tekturkę potuszowałam
ramkę podkleiłam w kilku miejscach taśmą dystansową
 następnie nakleiłam ją na wyciętą tekturkę
 podpórkę zbigowałam
 następnie nakleiłam taśmę dwustronną na mniejszą część podpórki
 nakleiłam ją na tył ramki pod odpowiednim kątem tak aby ramka stała prosto
.... no i rameczka stoi;)
 całość delikatnie potraktowałam pastą strukturalną i tuszem
 wkleiłam zdjęcie:)
  kilka dodatków...i ramka gotowa:) 

 Mam nadzieję ,że kursik się spodoba i komuś się przyda:)
Miłego dnia!!!
Pozdrawiam:)




3 komentarze: