czwartek, 29 października 2015

Wakacyjny album - tutorial

W końcu udało mi się znaleźć chwilkę czasu na swoje wakacyjne wspomnienia ... 
Może uda mi się wykonać bardziej obszerny album z całych wakacji, 
ale póki co czas na mini albumik z wykorzystaniem fantastycznych tekturek Snip Art :)
W sklepie znajdziecie całą masę takich właśnie w wakacyjnych klimatach, 
więc jeśli jeszcze nie oprawiliście zdjęć to mam nadzieję troszeczkę 
 zainspirować Was do wykonania własnego, niepowtarzalnego albumiku :) 
Jak przebrniecie przez wszystkie fotki to zapraszam do obejrzenia filmiku 
jak ten albumik powstawał :)








Zapraszam do oglądania :)


Do wykonania pracy wykorzystałam 

Zestaw wakacyjnych napisów
napis LOVE #2 MAŁE - 3szt.
napis "dreams come true" 1szt.
Zestaw napisów "HOME"
Motylki MAŁE - 10szt.
Ornament #3 6szt.
i oczywiście moje ukochane UHK Gallery czyli LOFT   

W moim albumie wykorzystałam również takie tekturki, których nie znajdziecie  
w sklepie jak np Nasza Italia lub Toskania, ale pamiętajcie, 
że zawsze możecie złożyć specjalne zamówienie
i mieć tekturkę o jakiej marzycie ;)


Dzięki wielkie za to, że wytrwaliście do końca :)
Miłego i bardzo kreatywnego dnia Wam życzę

                www.art-moni.blogspot.com

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz