niedziela, 29 września 2019

Halloween Cat Costume Card by Phoebe Tonosaki 29.09




Witajcie Kochani,
To moja kolej by inspirować Was na blogu SnipArt. Zrobiłam kieszonkę z kotkiem w halloweenowym kostiumie. 


Hi dearies,
today is my turn for Snip Art DT inspiration project.
I made an acetate pocket with a halloween costume cat <3





Jeśli mnie znacie, to wiecie, że uwielbiam koty!
Chciałam użyć tej pięknej tekturki z kolekcji Meow Rules !

If you know me, 
you would know that I really really love cat !
so I just had to use this wonderful chippie fm the 


Postanowiłam dać kotu halloweenowe przebranie, więc jest trochę steampunkowy.  

I decided to make her wear costume to be ready for
halloween.
so she is a bit in the steampunk style hehe







Oto tekturka, której użyłam. Nie zapomnijcie kliknąć jej w sklepie! 

here is the Snip Art chipboard I have used.
Don't forget to click and see them ! 





Until the next project !!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz