piątek, 13 września 2019

Kartka w klimacie vintage / Vintage card

Cześć,

na dziś przygotowałem kartkę w klimacie vintage z użyciem koronek, papierów w róże i tekturek. Do tego trochę papierowych kwiatów i perełek w płynie.  Mam nadzieję, że Wam się spodoba.

Hey,
for today I've prepared a vintage card with the lace, paper in roses and chipboard. I added some paper flowers too and liquid pearls. I hope you like it.



Wszystkie warstwy papieru postarzyłem strzępiąc im brzegi i tuszując je. Dodatkowo po przyklejeniu palcami nieco je powyginałem i naddarłem brzeg papieru w kilku miejscach. Pomiędzy warstwy papieru trafiły pocięte kawałki koronki i tekturowe bordery.

I've aged all layers of paper by shredding their edges and covering them with ink. In addition I sticking papers edges with my fingers, I slightly bent them and ripped the edge of the paper in several places. Cut pieces of lace and chipboard borders fell between the layers of paper.


Ramkę ozdobiłem papierowymi różami ułożonymi w podobne kompozycje po jej przeciwległych stronach i naklejonymi na sizalu. Dodałem też kilka perełek w płynie.

I decorated the frame with paper roses arranged in similar compositions on its opposite sides and stuck on sisal. I also added some liquid pearls.









Produkty: / Products:



Uściski,

Hugs,

Dawid


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz