niedziela, 22 września 2019

Mixed Media Antique Drawer Cabinet by Phoebe Tonosaki 15.09



Witajcie!
Dzisiaj moja kolej by zainspirować was na wrzesień. 
Skoro jest wrzesień, to ja już przygotowuję się do Halloween!
Tym razem stworzyłam stworzyłam antyczną komódkę w mrocznym klimacie.

Zrobiłam z nią całą aranżację. 

Hello ! it is my turn for DT inspiration for you for Sept !
it is Sept already , so yes I am so ready for Halloween !
so this time, I created an Antique drawer cabinet
to get prepare for the halloween dark atmosphere.

I made it as a scene of my ancient study room ~


Ten zestaw jest zrobiony z tekturek, ale mimo to bardzo solidny, łatwy do złożenia i gotowy do używania.

This set is made of chipboard
but it is also very steady.
very easy to assemble and ready to be used.





Pokolorowałam go po prostu warstwą gesso i odcieniami szarości by nadać nieco postarzony wygląd. 

I simply colored it with light coat of gesso
then some light grey tone to create the distress and aged feel






Kliknijcie na zdjęcie by zobaczyć jak piękny jest ten komódkowy zestaw. 
Click this pic to see this beautiful drawer set in Snip Art !




Mam nadzieję, że Wam się podoba, bo mi bardzo! 
Z pewnością zaopatrzę się w więcej sztuk i pokażę Wam co stworzyłam. 

I hope you like this work xox
cos I really do !
I will buy another set of this 
hopefully I will be able to show you how I create with that hehe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz