poniedziałek, 30 września 2019

Podwodny świat / Sea world

Hej wszystkim,
tak rzadko używam mediów, że czasem prawie nie pamiętam jak ich użyć :)
Czasem jednak następuje ten moment kiedy po prostu muszę coś wykonać. Tym razem powstał blejtram wprost z głębi oceanu z interaktywnym shaker boxem, który tak uwielbiam.
W centralnej części umieściłam niezwykła meduzę, a całość ozdobiłam różnego rodzaju muszlami. Jako moją własną interpretacje fal morskich, użyłam barokowych ornamentów.
Mam nadzieję, że się Wam spodoba :)

Hi,
I use media so rare that I barely remember even how to use it :D
However, sometimes I simply have to make something. This time I create sea world with interactive shaker box that I love so much. In the center I put amazing jellyfish and whole decoratons made with different kind of shells. The imitations of ocean waves I made from Baroque Garden ornaments.
I hope you will enjoy it :)






 


Krótka prezentacja video / Short movie


Wykorzystałam/ Supply list

Miłego dnia / Have a nice day!
Buziole / Hugs

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz