piątek, 27 września 2019

"The best friends" layout

Cześć,

dzisiaj z mojej strony mniej mediowo, a bardziej klasycznie, czyli layout. Postanowiłem odłożyć na chwilę gesso i tusze i zrobić coś bez ich użycia. 


Hi,

today on my part less media, and more classic,I made a layout. I decided to put down my gesso and inks for a moment and do something without using them.




Tło powstało z trzech kawałków papieru naklejonych warstwowo, a dopiero na nich stworzyłem kompozycję z tekturek i innych elementów.


The background was made of three pieces of paper glued in layers, and on them did I create a composition from chipboard and other embelishments.




Na zdjęciu nakleiłem ramkę z kolekcji "Chlapać każdy może", która fajnie wpasowała się w całość.  Na niej dodałem badzik oraz metalowy owal z napisem.
Pod kompozycją umieściłem duży napis, który pokryłem czarnym tuszem SPLASH!.


On the picture I glued a frame from the "Chlapać każdy może" collection, which fitted nicely into the whole composition. On it I added a metal oval with the inscription.
I put a large inscription under the composition. I covered the words with SPLASH! Black ink.










Produkty: / Products:


Uściski,


Hugs,


Dawid








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz