czwartek, 14 maja 2020

A small hexagon / Mały heksagon

Cześć,

czasami jest tak, że tworzymy duże projekty, a czasami najdzie nas na coś niedużego. Tak było u mnie tym razem. Bazy heksagonowe są tak fajne, że musiałem w końcu zrobić coś z jej małej wersji.

Hello,

sometimes it's so that we create large projects, and sometimes we feel like something small. It was like this with me this time. The hexagon bases are so cool that I had to do something with its small version.





Wybrałem maskę i tekturki z kolekcji "Mad Scientist". Bardzo podobają mi się tekturki w kształcie buteleczek i bąbelków, które dodałem nad jedną z buteleczek. Stworzyłem z nich niedużą kompozycję i całość pokryłem białym gessem. 

I chose the stencil and chipboards from the "Mad Scientist" collection. I really like the bottle and bubble shaped chipboards that I added above one of the bottles. I created a small composition from them and covered it with a white gesso.





Pierwsze plamy barwne to akwarele w kolorze różowym i fioletowym. Następnie dołożyłem nieco wosków. Na koniec zabrakło mi nieco czerni, więc gdzie mogłem dodałem kilka stemplowych odbitek.

The first color spots are watercolors - pink and violet. Then I added some waxes. At the end I lacked some black, so where I could I added some stamp prints.


Produkty: / Products:


 











Pozdrawiam,

Hugs,

Dawid








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz