czwartek, 21 maja 2020

Balon / Balloon

Cześć!
Dzisiaj mam dla Was cudowną bazę MDF Balon z kolekcji Up In The Stars. 
Jestem ogromną fanką projektów 3D dlatego wykonanie balona sprawiło mi ogromną przyjemność. Postanowiłam zmierzyć się także z kolorem. Róż to kolor , którego używam najmniej jak się da jednak w połączeniu z bazą, która daje ogromne możliwości i jest wyjątkowa  oraz czernią był znośny. 

Hi!
Today I have for you a wonderful MDF Balon base from the Up In The Stars collection.
I am a huge fan of 3D projects, that's why making a balloon gave me great pleasure. I decided to face the color as well. Blush is a color that I use as little as possible, but in combination with a base that gives great possibilities and is unique and black was bearable.






Pozdrawiam Was 
DT Pati

Greetings to you
DT Pati


Ze sklepu użyłam:

I used the store:

 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz