wtorek, 5 maja 2020

Tutorial - baza skrzypce


Cześć
Dzisiaj przychodzę do Was z tutorialem zdjęciowym na naszą wspaniałą bazę skrzypiec.
Na początek chcę pokazać Wam efekt końcowy i zaczynamy :) 


Hey
Today I come to you with a photo tutorial for our wonderful violin base.
At the beginning I want to show you the final effect and we can start :)


Poza planem zdjęciowym wyjęłam skrzypce z części zabezpieczającej ,ale zostawiłam sobie folię w którą były zapakowane ponieważ zostawiam ją jako zabezpieczenie stołu. 


In addition to the shooting set, I took the violin out of the protective part, but I left myself the foil in which they were wrapped because I leave it as a table protection.


Następnie na gołą jeszcze bazę ułożyłam tekturki oraz elementy metalowe i te odlane z żywicy , nakleiłam za pomocą gel medium. 


Then I put cardboard and metal elements as well as those cast from resin on the base, I applied with gel medium.


Kolejnym krokiem było zagessowanie całości na kolor biały. 

The next step was to cover the whole thing white.


Następnie delikatnie gąbeczka naniosłam farby w kolorach brązowym i turkusowym , za pomocą kleju typu magic dokleiłam rusty bronze powder po czym zalałam odczynnikiem do efektu rdzy. 
Kolor złoty naniosłam również za pomocą gąbki w niewielu miejscach by nadać pracy trochę życia :)


Then I applied the sponge gently with brown and turquoise paints, I added rusty bronze powder with  glue and then filled with rust reagent.
I also applied the gold color with a sponge in a few places to give work a bit of life :)


Na koniec dodałam rainbow paste i gotowe. 

Finally, I added rainbow paste and it's ready.



Na zdjęciu powyżej widzicie wszystkie media jakie użyłam w tej pracy by ułatwić Wam możliwośc jej wykonania. 
Poniżej natomiast widzicie efekt końcowy pracy 
Serdecznie Pozdrawiam 

In the photo above you can see all the mixed media products that I used in this work to help you make it possible.
Below you can see the final result of the work
Best wishes






DT Pati 


Ze sklepu użyłam : 

I used the store

 https://snipart.pl/product/mdf-baza-skrzypce/  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz