sobota, 30 maja 2020

SCARY BOX


Witajcie Twórcy!
Dziś moja kolej by Was zainspirować.
Wiem, że jest dużo za wcześnie na Halloween, ale ja po prostu uwielbiam czaski MDF

Hello crafters,
Today it is my turn to inspire you
I know it is too early for Halloween but I just love this skull
out of MDF 


Najpierw umieściłam tekturkę w tle a na wierzchu pudełka użyłam murku i kratki.
Następnie stworzyłam kompozycję z trybików MDF, cyferek (pozostałaś z zegarka Meow Rules) i zegarka. Przecięłam zegar w połowie, żeby pasował pod czaszkę. 

First I put the background chipboards on top and on the side of the box. 
using the brick wall on the sides and openwork chequered pattern on the lit

then I made my composition with the MDF gears, 
numbers (from the clock cat from Meow rules) and clock
I cut the clock in half so It fits under the skull.



Wszystko poza czaszką przykleiłam do pudełka, dodałam trochę tekstury z pasty piaskowej i następnie pokryłam wszystko czarnym gesso.
Popryskałam miedzianą mgiełką na pudełku i podkreśliłam szczegóły woskami Finnabair.

Następnie wzięłam czaszkę MDF i umieściłam trybik w oku.
Dodałam warstwę Powertexu i popsikałam Bisterem aby całość popękała i miała ciemniejszy kolor. 

I glued everything except the skull on the box,
made some texture with sandpaste and then put everything in black gesso.

I sprayed a copper spray on the box and 
hightligted with Finnabair aged brass wax

Then I took the MDF skull and put a gear on the eye.
I took a layer of Powertex on it and sprayed Bister on that 
so it would crackle and give at a darker color.


Mam nadzieję, że podoba Wam się moje straszne pudełko i poczujecie się zainspirowani.
I hope you liked my scary box and I have inspired you



USED PRODUCTS:

  



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz