wtorek, 25 sierpnia 2020

Zestaw na Komunię Świętą / A Holly Communion set

Cześć,

w tym roku przez koronawirusa terminy komunijne są tak porozrzucane, że kartki można przygotowywać przez cały rok. Tak też jest u mnie. Na dziś mam dla Was zestaw - kartka w pudełku.


Hi,

this year, due to the coronavirus, communion dates are so changed that cards can be prepared all year round. This is also the case with me. For today I have a set  - a card in a box. 







Wierzch pudełka ozdobiłem okrągłą ramką z winoroślami oraz napisem IHS z gołębiem. Napis pokryłem tuszem akrylowym w białym kolorze, a na ramce dodałem białe kwiaty.


I decorated the top of the box with a round frame with vines and the inscription IHS with a dove. I covered the inscription with white acrylic ink and added white flowers to the frame.








Kartka to kilka warstw papieru oraz tekturki. Wybrałem narożniki z winoroślami, na których dodałem warstwowy napis "Pierwsza Komunia Święta". Napis pomalowałem białym tuszem akrylowym. Jako dekorację dodałem białe perełki w płynie. 


The card consists of several layers of paper and chipboards. I chose the corners with vines, on which I added a layered inscription "First Holy Communion". I painted the inscription with white acrylic ink. I added white liquid pearls as decoration.




Jest to zestaw dla chłopca, więc całość wykonałem w błękitach i ograniczyłem liczbę kwiatów do minimum.

It is a set for a boy, so I made everything in blues and limited the number of flowers to a minimum.


Produkty: / Products:

Tekturki niedługo wrócą na sklepowe półki.

The chipboards back to the shop soon.


Pozdrawiam


Dawid



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz