czwartek, 5 listopada 2020

A Christmas altered CD / Alterowane świąteczne CD

 Cześć wszystkim,

zaczął się listopad i chyba najwyższa pora zacząć tworzyć w klimacie świątecznym. Ja postanowiłem zacząć od czegoś małego, od dekoracji zrobionej z płyty CD.


Hello everyone,

November has started and it's probably high time to start creating in a Christmas atmosphere. I decided to start with something small, a decoration made of a CD.




Bazą projektu stało się stare CD, które pokryłem kilkoma warstwami gessa, i na którym dodałem wzory śnieżynek za pomocą maski i pasty strukturalnej.

The basis of the project was an old CD, which I covered with a few layers of white gesso, and on which I added snowflake patterns with the help of a stencil and modeling paste.



Kompozycję stworzyłem używając świątecznych tekturek - ramki i śnieżynek, które też wcześniej pomalowałem na biało. Pomiędzy nimi dodałem kawałki kartonu, lecz tym razem potraktowałem je jako część projektu i nie schowałem ich zupełnie. Pomiędzy nimi dodałem sizal i patyczki.

I created the composition using Christmas chipboards - frames and snowflakes, which I also painted white earlier. In between I added pieces of cardboard, but this time I took them as part of the design and didn't hide them completely. Between them I added sisal and sticks.


Na tak przygotowanej kompozycji dodałem jeszcze jedną z nowych małych kamieniczek. Uznałem, że będzie się pięknie prezentować w wersji świątecznej. Całość podbarwiłem lekko na niebiesko za pomocą farb akwarelowych.

On the composition prepared in this way, I added one of the new small houses. I decided that it will look beautiful in the Christmas version. I tinted the whole thing slightly blue with watercolor paints.


Na koniec dodałem nieco błyszczącego akcentu za pomocą białej farby z brokatem oraz tuszu akrylowego ze złotym brokatem.

Finally, I added a bit of sparkle with white glitter paint and gold glitter acrylic ink.



Tekturki, których użyłem tworząc ten projekt:

Chipboards that I used to create this project:










Pozdrawiam,

Regards,

Dawid











1 komentarz:

  1. I must appreciate you for providing such a valuable content for us. This is one amazing piece of article. Helped a lot in increasing my knowledge visit site

    OdpowiedzUsuń