poniedziałek, 30 listopada 2020

Płyta winylowa z Lucky games

 Cześć

Dzisiaj mam dla Was płytę winylową z świetnymi tekturkami z aż trzech kolekcji ,ale przede wszystkim z Lucky Games, którą to już nie raz użyłam w projektach, bo jest niesamowita. Karciane detale to jest to co kocham. 

Na tło wykorzystałam tekturkę z Indrustial factory oraz dopełniłam MDF z tej samej kolekcji. 

Natomiast odlew gipsowy udekorowałam kwiatami i liśćmi z Beauty in The Dark. 

***

Hi


Today I have a vinyl record for you with great cardboard from three collections, but most of all from Lucky Games, which I have used more than once in my projects, because it is amazing. Card details are what I love.

For the background I used cardboard from Indrustial factory and supplemented with MDF from the same collection.

On the other hand, I decorated the plaster cast with flowers and leaves from Beauty in The Dark.







Do wykonania projektu użyłam:

 

 
 
 



Pozdrawiam DT Pati














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz