wtorek, 10 listopada 2020

A tag with little rusty house / Tag z kamieniczką

 Cześć wszystkim,

dziś mamy wtorek, więc jak dobrze wiecie jest to dzień z video. Specjalnie na tą okazję przygotowałem tag z małą kamieniczką (uwielbiam te małe domki) i mnóstwem trybików i rurek.


Hello everyone,

today is tuesday, so as you well know it's a video day. Especially for this occasion, I prepared a tag with a small tenement house (I love these little houses) and lots of gears and pipes.




Tag ten powstał na bazie z MDF-u, na którą przykleiłem tekturki i inne elementy z MDF-u pochodzące z kolekcji "Industrial Factory". Naklejałem je warstwami by tag był nieco przestrzenny.

This tag was made on the basis of MDF, to which I glued chipboards and other MDF elements from the "Industrial Factory" collection. I glued them in layers to make the tag a bit dimensional.



Na tak stworzonych warstwach dodałem małą kamieniczkę oraz ważkę. Całość została pokryta czarnym gesso oraz powoskowana by uzyskać lekko zardzewiały efekt.

On these layers I added a small tenement house and a dragonfly. The whole thing was covered with black gesso and waxed to get a slightly rusty effect.






Cały proces powstawania taga możecie obejrzeć na video.

You can watch the entire process of creating a tag on the video.





Użyłem: / I used:





Pozdrawiam,

Regards,

Dawid



















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz