wtorek, 18 września 2018

Kartka ślubna z mediowym tłem - kurs / Wedding card with mixed media background - tutorial

Cześć.
Dzisiaj mam dla Was kurs na ślubną kartkę z prostym,
mediowym tłem w kolorach brązu i złota.
 Dodałam też sporą ilość tekturek Snip Art z różnych kolekcji, z których zbudowałam kilka warstw, aby nadać kartce przestrzenności.
Niektóre tekturki pomalowałam farbami Finnabair, inne nie.
Na koniec dodałam trochę brokatu.
Cały proces powstawania karki zobaczycie na video kursie.
:)

Hello!
Today I have for you a tutorial for a wedding card with simply, mixed media background with some brown and gold colors.
 I also added a lot of Snip Art chipboards from various collections, from which I built several layers to give give it dimension. 
I painted some chipboard with Finnabair paints.
At the end I added some glitter.
The whole process of making card you can see on the video-tutorial. 
:) 
 






Zapraszam na video-kurs:
I invite you to the video-tutorial: 


Użyłam: / I used:
Ramka "Dream Love" #8 Ramka z koronką #5 mini motylki - zestaw 86szt.Mandalas Dreams - łapacz snów - KOŁO Borówka - zestaw gałązek Ornamenty "rose" - zestaw http://snipart.pl/rks-listki-azurowe-zestaw-p-663.html      Up in the air - damaski - stencil 15x15

Pozdrawiam
Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz