niedziela, 23 września 2018

Maszyna do szycia 3D / A 3D Sewing Machine

Cześć!
W sklepie Snip Art pojawiło się ostatnio sporo nowości.
Wśród nowości z kolekcji Vintage Boutique znajdziecie maszynę do szycia 3D z MDF'u i to jest moja dzisiejsza inspiracja dla Was.
Postanowiłam, że ozdobię ją w klimacie vintage, używając do tego tekturek z kolekcji Vintage Boutique, ale także tekturek z innych kolekcji, jak np. moje ulubione kwiaty "Wiosna".
Dodałam też kilka metalowych dodatków.
Na żywo możecie zobaczyć moja maszynę na najbliższych zlotach na stoisku Snip Art.
A Wy jak byście ozdobili taką maszynę?
:)

Hello!
A lot of new things have recently appeared in the Snip Art store.
Among the new items from the Vintage Boutique Snip Art's collection, you will find a 3D sewing machine from MDF and this is my inspiration for you today.
I decided to decorate it in a vintage style, using the chipboards from the Vintage Boutique collection, but also from the other collections too, as for example my favorite flowers "Spring".
I also added some metal embellishments.
You can see my machine live on the upcoming craftshows at the Snip Art stand.  
And how would you decorate your machine?
:)







Użyłam: / I used:
Vintage Boutique - Maszyna do szycia 3D - MDF  Vintage Boutique - guziki - zestaw Vintage Boutique - ornamenty małe - 2sztVintage Boutique - ornamenty podłużne - 6szt. Vintage Boutique - wieszaki z napisami - zestaw 4szt Vintage Boutique - zestaw krawiecki kwiaty "wiosna" - zestaw  


Pozdrawiam
Greetings
:)

4 komentarze: