wtorek, 4 września 2018

Magnetic fridge notepad - step by step / notes na lodówkę - tutorial

hej, dziś chcę was zaprosić na krótki kurs jak krok po kroku ozdobić ten mały notes na lodówkę.

hello, today I want to invite you for a short step by step showing how to decorate this little magnetic fridge notepad. 





Kurs / Step by step

Zaczęłam od białego gesso i stworzyłam piękny wzór używając maski SnipArt.
I started with a white gesso and made a beautiful pattern using Snipart stencil.




Zdecydowałam się na użycie różu i niebieskiego i pokolorowałam nimi notes.
I decided to use pink and blue paint and coloured the notepad with them.


Jako ozdobę, możecie zobaczyć tę cudowną tekturkową meduzę. Pokryłam ją dwoma odcieniami pudrów do embossingu - białym i różowym.
As an embelishment you can see this amazing jellyfish chipboard. I covered it with two tones of embossing powders - pink and white.


Na koniec dodałam dwa kwiaty oraz tekturkę - ornament.
To finish the project I added two flowers and ornament chipboard.




products used:
koronka #1 - stencil 15x15 Tropical Adventure - Meduzy / Jellyfish

hugs,

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz