czwartek, 24 stycznia 2019

A page with rose

Cześć,

na zewnątrz zrobiło się nieco chłodniej i mroźniej. Zatęskniłem za ogrodem i kwiatami, stąd też postanowiłem stworzyć layout ze zdjęciem kwitnącej róży.

Hi,

it's been a bit colder outside. I missed the garden and flowers, hence I decided to create a page with a photo a blooming rose.


Chciałem stworzyć wiele warstw, więc ponaklejałem kawałki papieru naprzemiennie. Pomiędzy nimi wkleiłem kawałki koronek oraz dwa wzory tekturek - borderów.

I wanted to create a many layers, co I was gluing pieces of paper alternately. Beetwen them I put pieces of lace and two patterns of chipboard borders.


Dodałem nieco wzoru z maski używając pasty strukturalnej. Po wyschnięciu za pomocą różowych tuszy dodałem nieco koloru. Na tym stworzyłem główną kompozycję dodając sizal, perełki i tekturową rozetę.
Na rozecie przykleiłem zdjęcie.

I added a bit of the pattern from the stencil using a structural paste. After drying  I added a little color using pink inks. On this I created the main composition by adding sisal, pearls and chipboards rosette.
I put hte photo on the rosette.


Na zdjęciu dokleiłem ramkę pomalowaną na biało oraz różowy napis. Całość ozdobiłem motylkami.

On the photo I gluead a white frame and pink word. I decorated the whole with butterflies.


Produkty: / Products:



Uściski,

Hugs,

Dawid


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz