niedziela, 13 stycznia 2019

Altered Planner for a new year by Phoebe Tonosaki


Witajcie! Tu Phoebe Tonosaki, nowy nabytek teamu 2019.
To dla mnie ogromny zaszczyt, że w nadchodzącym roku mogę dzielić się z Wami swoją zabawą ze SnipArt!

Hello everyone, this is Phoebe Tonosaki from the 2019 Design team !
I am very honored to be able to share this coming year with lots of FUN and awesomeness by Snip Art for you! 


Rok zaczęłam od alterowanego planera ozdobionego wspaniałymi industrialnymi tekturkami od SnipArt, którym nadałam charakter vintage.


To start off the year, I made an altered planner decorating with
gorgeous chipboard of Snip Art in industrial vintage style.



Użyłam Industrial Factory - long tubes - MDF do pokrycia całej powierzchni mojego planera. 
Następnie dodałam elementy z kolekcji Mandalas Dreams - małe piórka wokół rur by nadać im trochę lekkości i troszkę osobistego charakteru, gdyż moje imię oznacza właśnie "piórko".
Zależało mi na tym by dać więcej niż jedną warstwę piórkowych tekturek aby moja praca nabrała głębi. 

I used the Industrial Factory - long tubes - MDF to put on the
whole surface of the planner cover.
Then I used multiple of Mandalas Dreams - mini feathers 
around the pipes to indicate freedom and myself 
(as my own name means "feather" )
I especially added more than one layers of the feather chipboard
to create more texture and depth to the whole piece.




 
Mam nadzieję, że moja praca będzie dla Was inspirująca i polecam Wam tekturki SnipArt, a zwłaszcza elementy MDF do dekorowania Waszych własnych planerów!

I hope you find this project inspiring and 
I recommend you to use Snip Art 's well made and strong chipboard and MDF to decorate your planner !






Zanim skończę, pozwólcie, że podzielę się z Wami kilkoma moimi zeszłorocznymi, ulubionymi pracami z pięknymi tekturkami Snipart

Before I finish this time,
please let me briefly share some of my favorite projects I did last year
with the beautiful Snip Art products !






Dziękuję Wam za uwagę i do zobaczenia następnym razem!
Phoebe Tonosaki

Thank you ! until next time !
Phoebe Tonosaki


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz