środa, 30 stycznia 2019

Bądź sobą / Be yourself

Cześć!
Na moją dzisiejszą inspirację dla Snip Art, przygotowałam małą formę, czyli ATCiaki.
Jeśli dobrze się przypatrzycie, zobaczycie, że jako pierwszą warstwę, nałożyłam wzór przez maskę "Drukowane litery". 
Maskę tą możecie kupić na stoisku Snip Art podczas różnych imprez rękodzielniczych. 
Następna warstwa to różne tekturki Snip Art i kolor.
Na sam koniec, dodałam kilka błyszczących dodatków i Paper Dollsy.
:)

Hello!
For my inspiration today I prepared little form, ATCs.
If you look closely, you will see that as the first layer, I applied the pattern through the mask "Upperrcase".  
You can buy this stencil at the Snip Art booth during various crafty events.
The next layer is some Snip Art chipboards and color.
At the end, I added some shiny ornaments and Paper Dolls.
:) 







Użyłam: / I used:
Industrial Factory - tło zegarowe   Up In The Air - Ormanenty - romby   Up In The Air - Ramki znaczki - DUŻEIndustrial Factory - śruby i gwoździe - zestaw   cyfra 0 - 3 szt. MAŁE   cyfra 3 - 3 szt. MAŁE   cyfra 4 - 3 szt. MAŁE      
Pozdrawiam / Greetings

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz