sobota, 29 lutego 2020

ART IS MY ALCHEMY by Crea Red





Witajcie!
Dzięki, że wpadliście na bloga. Dzisiaj moja kolej by Was zainspirować.
Tym razem użyłam kolekcji mad-scientist 


Hello everybody,
Thank you so much for visiting this blog.
Today it is my turn to show you my DT project.


Użyłam Hexagona MDF do stworzenia czegoś w rodzaju shadowboxa, więc nie potrzebowałam wieczka. Stworzyłam taki sam kształt z kartonu, żeby pasował do pudełka i dodałam trochę tekturek. 

I used the mad-scientist-3d-heksagon-mdf for making a kind
 of shadowbox, so I did not used the lit.
I made the same shape with cardboard to fit in the box 
and put some cardboard under it to support it.


Użyłam produktów z kolekcji Mad Scientist: buteleczek, tytułu i ramki i pomalowałam je metaliczną farbą w "toksycznych" kolorach. Chemiczne wzory, które widzicie w tle są pokryte czarnym gessem i srebrnym woskiem. 

I used the Mad Scientist chipboard bottlestext art is my alchemy
 and window frame and painted themwith metallic paints in poison colours.
The chemical ellements that you see in the background
 I coloured with black gesso and silver wax


Mam nadzieję, że Wam się podoba. Jeżeli macie pytania, po prostu napiszcie. 

Do zobaczenia następnym razem!

I hope you liked my project
and if you have a question, just ask me

see you next time
lovely greetings from


products I used

 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz