wtorek, 25 lutego 2020

Kurs krok po kroku LO/ A step-by-step LO course with a skull

Cześć 
Dzisiaj chciałabym zaprezentować Wam mój pierwszy kurs krok po kroku na blogu Snip Art. 
Będzie to kurs na LO. 
Zdjęcie na niego czekało od Halloween.
U mojej zaprzyjażnionej makijażystki dałam się przerobić na czaszkę. Wtedy jeszcze nie wiedziałam ,że dane mi będzie tutaj inspirować, ale gdzieś z tyłu głowy w marzeniach pomyślałam ,,a może się uda i przyda się taka fotka''. 
Zdjęcie idealnie pasuję do naszych snipowych tekturek więc zapraszam Wam serdecznie. 

Hi

Today I would like to present you my first step-by-step tutorial on the Snip Art blog - a layout.
Photo has been waiting for it since Halloween.
My friend, who is make up artist gave a me a skull make up. I didn't know then that I would be able to inspire you here, but somewhere in the back of my head I dreamed, "maybe it will work and a pic will be useful."
The photo fits perfectly to our snip cardboard so feel free to take a look.



Zaczęłam od naklejenia papieru na beermate. Przyszykowałam sobie dwie maski. 

I started by sticking paper on bermate. I prepared two masks for myself.



Jedną położyłam w rogach i trochę na środku papieru.

I put one in the corners and one in the middle of the paper.


Drugą z różami obok zegara. 

The other with roses next to the clock.


Na mokrą pastę strukturalną ( ja używałam pasty od Powertex ) nasypałam pudru do embossingu i podgrzałam nagrzewnicą. 

I sprinkled embossing powder on wet structural paste (I used Powertex paste) and heated it with a heat gun.



Co dało widoczny efekt pasta z pudrem napuchła. 

Which gave a visible effect, the powder paste became puffy.


Następnie pomalowałam tekturki trybików na niebiesko brzegi delikatnie gąbką potapowałam na biało.

I covered the chipboards in blue and I distressed the edges white. 


Przykleiłam na LO. Póżniej położyłam zegar cudowną warstwową tekturką. 

I sticked it on the LO. Later I put the clock on a wonderful layered cardboard.





Umieściłam zdjęcie.

I put a picture.


Ułożyłam kompozycję z wyciętych z papieru elementów i dodałam tekturkę czaszki podklejoną wyciętą z papierów grafiką. 

I put the composition out of the elements cut out of paper and added a skull cardboard with graphics cut out from the paper.


A tak prezentuje się skończone LO

And this is how the finished LO looks



Jeśli Wam się podoba będę wdzięczna za kometarz. 

Pozdrawiam DT Pati

If you like it, I will be grateful for the commentator.


Best regards, DT Pati


W pracy wykorzystałam: 

At work I used:



  

 



1 komentarz: