czwartek, 13 lutego 2020

,,Wszystko kryje w sobie piękno, ale nie każdy je widzi'' Andy Warhol/"Everything conceals beauty, but not everyone sees it"


Cześć
Dzisiaj przychodzę z projektem innym niż wszystkie. 
Zachwycona tekturkami z czaszką oraz wspaniałą maską z różami postanowiłam zrobić ramę utrzymaną w kolorach czarnym i bordowym. 
Motyw czaszki nie jest jedynym, który postanowiłam wykorzystać w tej pracy. Znalazły się tu także róże z tej samej kolekcji na tekturkach i na masce, pozwoliłam sobie użyć również z innej kolekcji tekturek z trybikami. 
W tej pracy znajduje się troszkę ,,mnie'' użyłam preparatu, który kocham i jakoś nie umiem się bez niego obejść. Jest to Powertex. 

,,Wszystko kryje w sobie piękno, ale nie każdy je widzi''
Andy Warhol


Hi
Today I come with a project other than all of them.
Delighted with cardboard with a skull and a wonderful mask with roses, I decided to make a frame in black and burgundy.
The skull motif is not the only one I decided to use in this work. There were also roses from the same collection on cardboard and on the mask, I allowed myself to use also from another collection of cardboard with cogs.
In this work there is a little "me" I used a preparation that I love and somehow I can't do without it. This is Powertex.



"Everything conceals beauty, but not everyone sees it"

Andy Warhol





Serdecznie pozdrawiam DT Pati

Best Wishes DT Pati


Do pracy użyłam:

  
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz