wtorek, 3 marca 2020

Morze miłości/ Sea of love + video tutorial

Cześć wszystkim! Ostatnio przywoływałam z Wami wiosnę, a dzisiaj poszłam o krok dalej i mam Wam do pokazania morski layout na drewnianej bazie w kształcie serca. Powiem Wam, że ja się w ogóle nie przejmuję tym, jaki miesiąc mamy i jeśli mam ochotę zrobić wakacyjną pracę w lutym, to po prostu ją robię. Z resztą nie wiem, czy Wy też tak macie, ale właśnie zimą najbardziej tęsknie za wakacyjnymi pracami, a latem mogłabym robić te świąteczne ;) 



Tą drewnianą baze zakupiłam kiedyś dawno temu na zlocie w Hiszpanii i czekała ona na swoją kolej. Jednak od początku wiedziałam, że stworzę na tej bazie jakiś morski layout. Potrzebowałam tylko odpowiedniego zdjęcia i takie właśnie udało się zrobić na zeszłorocznych wakacji nad naszym polskim morzem. Morskie Snipartowe tekturki wpasowały się tu wręcz genialnie i całość naprawdę bardzo mi się podoba. A jak wyglądał mój proces twórczy możecie zobaczyć na filmie! Miłęgo oglądania!




Hi everyone! Karolina's here. Last time I was calling Spring with you and today I took one more step and I would like to show you a marine layout on the wooden heart-shaped base. I will tell you that I don't care at all which month actually is and if I want to create summer project in February, I just do it. I don't know if you have it anyway, but in winter I miss the summer projects, and in the summer I could make the Christmas ones ;) You know how it works - we always miss the most what we currently don't have. 


I bought this wooden heart-shaped base few years ago in creative meeting in Spain and it was waiting for its turn. But from the beggining I knew that I would create a marine layout on it. All I needed was the right photo. This one comes from last summer at our polish seaside and on the picture you can see me and my no-husband . Marine Snipart chipboards has fitted in here brilliantly and I like this projects very much! And what my creative process looked like you can see on the video tutorial. Enjoy the movie :)










Video tutorial:







Użyłam:

I used: 





2 komentarze: