czwartek, 12 marca 2020

Skrzynka Steampunk

Cześć
Ostatnio będąc na zlocie Craft Wawa gdzie mogliście odwiedzić nasze Snipowe stoisko dorwałam w swoje ręce kilka ciekawych rzeczy jakimi są HDFy. 
Już w pociągu podziwiałam i myślałam sobie co z nimi zrobię.
Powstała skrzyneczka na różnego rodzaju małe przydasie do mojej pracowni. 
No przynajmniej taki miałam zamiar jednak jak na nią patrzę już gotową zastanawiam się czy nie była by fajnym upominkiem dla kogoś z moich znajomych. 
Jeszcze chwilę muszę nad tym pomyśleć tym czasem zapraszam Was na prezentację mojej pracy. 

Hi
Recently, I was at the Craft Wawa, where you could visit our Snipart booth.
I got my hands on some interesting things like HDFs.
I admired them on the train and I was thinking about what I will do with them.
A box was created for various kinds of small tools for my studio.
Well, at least that was my intention, but when I look at it ready I wonder if it would be a nice gift for some of my friends.
I need to think about it for a while, I invite you to a presentation of my work.






Pozdrawiam Serdecznie DT Pati


Ze sklepu użyłam:



  
 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz