czwartek, 5 marca 2020

Na Chrzest / For Baptism

Cześć,

Dziś przygotowałem nieco nietypowe kartki na Chrzest Święty. Nietypowe, ponieważ są nieco bardziej kwiatowe niż z motywami religijnymi.

Hello,

Today I've prepared some unusual cards for Holy Baptism. Unusual because they are slightly more floral than with religious motifs.


Kartki są przeznaczone dla dziewczynek, stąd też wybór padł na papier w kolorze różowym. Kompozycja jest dość prosta - trzy warstwy papieru ułożone na obu kartkach w ten sam sposób. Nie chciałem jednak by kartki były identyczne, więc wybrałem różne tekturki.

The cards are intended for girls, hence the choice fell on pink paper. The composition is quite simple - three layers of paper arranged on both sheets in the same way. However, I didn't want the cards to be identical, so I chose different chipboards.


Na pierwszą z nich trafiła warstwowa owalna ramka z kolekcji "Baroque Garden", którą pomalowałem na biało za pomocą tuszu SPLASH. Na niej ułożyłem kompozycję z kwiatów, a całość uzupełnia mały gołąbek.

The first of them got a layered oval frame from the "Baroque Garden" collection, which I painted with white SPLASH ink. On it I put a composition of flowers, and the whole is complemented by a small dove.


Drugą zdobi piękna ramka z kolekcji "Wandering Ivy", pod którą umieściłem małą delikatną serwetkę z kolekcji "Vintage Boutique". Do kompozycji z kwiatów dołożyłem kilka listków bluszczu. Na tej kartce również umieściłem gołąbka.

The other is decorated with a beautiful frame from the "Wandering Ivy" collection, under which I placed a small delicate rosette from the "Vintage Boutique" collection. I added a few ivy leaves to the flower composition. I also placed a dove on this card.





Lubię małe dekory, ponieważ wspaniale nadają się do udekorowania wnętrza kartek - miejsca przeznaczonego na wypisanie życzeń.

I like small decors, because they are great for decorating the inside of the cards- a place to write wishes.



Produkty: / Products:





Pozdrawiam,

Regards,

Dawid



2 komentarze: