czwartek, 19 marca 2020

Kartka komunijna

Cześć,

mamy już marzec i pomału trzeba zacząć przygotowywać się do sezonu komunijnego. Dlatego też dziś pokaże Wam kartkę, którą zrobiłem z tej właśnie okazji.

Hi,

it's already March and you have to start preparing for the first communion season. That is why today I will show you a card that I made for this occasion.



Bazę kartki stworzyłem z jasnych biało - szarych papierów ułożonych warstwowo. Dodałem na nich nieco perełek w płynie w kolorze różowym.

I created the base of the card from light white - gray papers arranged in layers. I added some liquid pearls in pink.




Główną ozdobę kartki stanowi okrągła ramka warstwowa z liśćmi winogronowymi. Połączyłem ją z napisem "Pierwsza Komunia Święta" i w miejscach liści dołożyłem kilka dodatkowych listków.

The main decoration of the card is a round layered frame with grape leaves. I combined it with the inscription "First Holy Communion" and added some additional leaves.




Dodatkową ozdobę stanowią kwiaty z białego foamiranu podbarwionego na różowo. Wkomponowałem je w ramkę razem z listkami winogron.

An additional decoration is flowers from white, pink-colored foamiran. I composed them in a frame together with grape leaves.




Wnętrze kartki, gdzie wpisujemy życzenia zdobią drobne dekory. Dzięki nim proste z pozoru miejsce nabiera nieco charakteru.

The inside of the card, where we write wishes, is decorated with small decors. Thanks to them, the seemingly simple place takes on a bit of character.




Produkty: / Products:






Pozdrawiam,

Regards

Dawid




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz