piątek, 3 kwietnia 2020

BE BRAVE


Witajcie!
Oto mój nowy projekt dla SnipArt!

Tym razem to shaker tag, który był świetną bazą do dodatkowych warstw mojej pracy. 

Hello!
Here I come with a new project for Snip Art!!!

This time I have used the chipboard of the shaker tag, which is great to play with several layers in my project.


Na tekturowym tagu umieściłam tag shakerowy, w którym stworzyłam mixed mediowe tło maską, pastą, akrylami i tuszami. 

On a cardboard tag with paper I have placed my shaker tag, to which I have made a mixed media background with stencil, modeling paste, acrylics and inks.






Następnie mnóstwo dekoracyjnych elementów, cekinów, papierów, kamyczków, tekturka walizka i elementy metalowe dla przestrzenności. 

Then a series of decorative elements, sequins, paper, art stones, suitcase chipboard, metal elements to give it volume.



I tytuł "Bądź Odważny"
And the title, "BE BRAVE"




Products:



Mam nadzieję, że Wam się podoba. Do zobaczenia wkrótce!
Hadry

I hope you like it and see you soon!

Hadry


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz