niedziela, 26 kwietnia 2020

Urodzinowa kartka / A birthday card

Cześć,

ostatnio postanowiłem zacząć używać kolorów, których zwyczajnie nie używam za często. Tak powstała kartka z tekturkami malowanymi na brązowo i pomarańczowo.

Hello,

I recently decided to start using colors that I just don't use too often. This is how a card with brown and orange painted chipboards was created.





Użyłem dwóch tekturek z kolekcji "Chlapać każdy może" oraz małej serwetki z kolekcji "Vintage boutique", które pomalowałem farbami akwarelowymi. 

I used two chipboards from the "Chlapać każdy może" collection and a small rosette from the "Vintage boutique" collection, which I painted with watercolor paints.





Na tekturkach zrobiłem bukiecik z czerwonych róż, dodałem napis oraz motylki.

I made a bunch of red roses on chipboards, added an inscription and butterflies.





Do zrobienia kartki użyłem tych tekturek:

To make a card I used these chipboards:





Pozdrawiam,

Regards,

Dawid






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz