czwartek, 2 kwietnia 2020

Podkowa vintage / Vintage horseshoe

Cześć
Jest kwiecień. Kwiecień to miesiąc dla mnie osobiście bardzo ważny. Ponieważ urodził się mój syn. Z tej okazji postanowiłam wykonać mu ozdobę do pokoju. Nasza Snipowa baza podkowy była idealna. Wykonałam ją pod kolor ścian w pokoju syna. 
Pomalowałam ją farbami antycznymi oraz wyciełam z papierów elementy by za ich pomocą ułożyć kompozycję. 

It's April. April is a very important month for me personally. Because my son was born. On this occasion, I decided to make him a room ornament. Our Snip horseshoe base was perfect. I made it to the color of the walls in my son's room.
I painted it with antique paints and cut out elements from the paper to arrange the composition.




Ze sklepu użyłam:

From the store I used:


 




Pozdrawiam serdecznie 
DT Pati

Best wishes
DT Pati



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz