poniedziałek, 19 października 2020

tag z ornamentami

 Cześć 

Dzisiaj przychodzę do Was z tagiem na naszej bazie MDF , która niedługo wróci do sklepu.

Kompozycję stworzyłam z naszych Snipkowych bazowych serc ułożonych w dwie strony, papieru, kwiatów z foamiranu oraz tekturek ornamentów dużego oraz flora, których użyłam jako skrzydła dla postaci. Tekturki i bazy serc zembossowałam i pomalowałam akwarelą. Delikatnie ostemplowałam i wykończyłam konturówką bezbarwną. 

***

Hi

Today I come to you with a tag on our MDF base, which will be back in the store soon.

I created the composition of our Snippet base hearts arranged in two directions, paper, foamiran flowers and large ornament sheets and flora, which I used as wings for the characters. I embossed the cardboards and heart bases and painted them with watercolor. I gently stamped and finished with a colorless lip liner.






ze sklepu użyłam:

 

Pozdrawiam 
DT Pati 


 



 



1 komentarz:

  1. I love your blog and it has helped me look a little harder. Thanks
    Your blog is always an enjoyable read!eBay contact telefoonnummer

    OdpowiedzUsuń