czwartek, 9 kwietnia 2020

Reach for the Stars - tag by Marta Dębicka


Witajcie!
Jak Wam mija czas w kwarantannie? Pewnie nie będzie zaskoczeniem, że i tym razem mam dla Was taga. Uwielbiam tagi MDF. Bardzo mnie cieszy, że są w aż 3 rozmiarach i dzięki hojności szefowej zawsze mam ich spory zapas.
Jako, że z moim kwarantannowym humorem bywa różnie miałam ochotę na pracę w ciemniejszych odcieniach. Postawiłam na piękną kolekcję Reach for the Stars. Użyłam chyba wszystkich dostępnych z niej tekturek :)
Jak widzicie żadne inne ozdoby nie były już potrzebne by praca była kompletna. Media to wyłącznie moje autorskie pigmenty Color Glow od 13arts. w tle użyłam ich pomieszanych z płynnym medium akrylowym a na tekturkach tylko z wodą.  

Welcome!
How are you in quarantine? It will probably not be a surprise that I have a tag for you this time. I love MDF tags. I am very happy that they are in three sizes and thanks to the generosity of the boss I always have a large supply. :)
As it happens differently with my quarantine mood, I wanted to work with darker shades. I chose the beautiful Reach for the Stars collection. I guess used almost all of the chipboards available from it :)
As you can see, no other decorations were needed to make the work complete. The media used here are only my own Color Glow pigments from 13arts. In the background I used them mixed with a liquid acrylic medium and on chipboards only with water.



Użyłam / Products I used:



 

Dzięki za odwiedziny!
Thanks for stopping by! 

-Marta D.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz