sobota, 11 kwietnia 2020

Under The Sea Porthole


Witajcie fani SnipArt. Mam nadzieję, że jesteście bezpieczni.
Dzisiaj dzielę się z Wami moją nową pracą. Chciałam stworzyć tego typu projekt od bardzo dawna i cieszę się z tego jak ostatecznie wygląda. Moja praca to bulaj, do którego wykorzystałam też papiery i odciski ze Stamperii i oczywiście tekturki SnipArt.

Hi there Snip Art fans, I hope you are all staying safe. 
Today I am sharing with you all my newest creation. I have been wanting to create a project like this for a very long time and I am so happy with how it all turned out. So my project is a porthole I created using papers and molds from Stamperia and of course chipboard by Snip Art.


Wykorzystałam fluid akrylowy Deco Art i gęste farby Primy dla stworzenia postarzonego efektu na tekturkach. Odcisk w kształcie nurka jest pokryty pastą Patina Effect od Finnabair.

I used Deco Art's fluid acrylic paints , Prima's heavy body acrylic paints to create an aged look to the chipboard pieces. For the diver mould I used Finnabair's Patina Texture Effect Paste.


Koralowce miały wyglądać bardziej jak wodorosty więc wykorzystałam tusz Archival w odcieniach zieleni i brązu.

For the Coral chipboard pieces, I wanted them to look more like seaweed so I used Archival Ink in greens and browns.


Snip Art Products




Thanks for dropping and I look forward to sharing my next project with you all soon xx





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz