czwartek, 16 kwietnia 2020

Stojak na wieszaki

Cześć 
Dzisiaj przychodzę z wieszakiem MDF , bazą 3D , która skradła moje serce. 
Jestem zakochana w technice Powertex gdzie mogę zaszaleć. 
Mój wieszak pomalowany jest Powertex i pigmentami Colorix. 
Sukienki natomiast ubrałam w materiał utwardzony za pomocą Powertex transparentnego wymieszanego z pigmentem w kolorze fioletu.
Kolekcja Vintage Boutique jest wprost cudowna. 

Hey
Today I come with an MDF hanger, a 3D base that stole my heart.
I am in love with Powertex where I can go crazy.
My hanger is painted with Powertex and Colorix pigments.
Instead, I dressed the dresses in a material hardened with transparent Powertex mixed with violet pigment.
The Vintage Boutique collection is simply wonderful.






Do wykonania pracy użyłam:

To do the work I used:


  

Pozdrawiam DT Pati

Best regards, DT Pati




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz