środa, 8 lipca 2020

Mixed Media Tag by Phoebe Tonosaki



Witajcie Przyjaciele,
Dzisiaj dzielę się z Wami moją pracą dla SnipArt.
Użyłam baz tagowych MDF by stworzyć dwa tagi. 

Hello friends
today I am sharing my project for Snip art
I used the Tag MDF base to create a pair of tags


Najpierw użyłam maski by stworzyć wzór w tle.
Następnie pomalowałam nowymi odcieniami Magicali od Lindy's Gang.

Użyłam też papierów z nowej kolekcji Mintay by powarstwować moje tagi.
Użyłam tekturek z okienkami jako głównego punktu pracy.
 

I first used the stencil to create some background pattern.
then I painted with Lindy's Gang new Magical colors .

I used Mintay Papers new collection 
to layer up the tag
I used the Window chipboard as the main focal point
One tag has a bigger one 
and the other smaller.


Na końcu dodałam MDFowy napis "Nadzieja"
Bardzo jej potrzebujemy w tych trudnych czasach nawet w gorące dni. 

Finally I added a MDF word "Hope"
I hope especially in this difficult time,
 we need hope in our life 
even though it is very hot and a dry day


I hope this inspires you !

Here are the products I used :







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz