czwartek, 16 lipca 2020

Ślubny zestaw / A wedding set

Cześć,

ponownie przygotowałem kartkę, jednak tym razem w komplecie z pudełkiem. Okazja? Ślub oczywiście. Taki samodzielnie zrobiony zestaw będzie wspaniałą pamiątką dla Pary Młodej. 

Hi,

I prepared the card again, but this time with the box. Occasion? Wedding of course. Such a self-made set will be a great souvenir for the Bride and Groom.







Na bazę wybrałem papiery w pastelowych odcieniach zieleni i różu. Dodatkowo ozdobiłem je rameczkami zrobionymi z perełek w płynie. 

I chose papers in pastel shades of green and pink as a base. In addition, I decorated them with frames made of liquid pearls.





W centralnej części stworzyłem kompozycję z tekturek - ramki z kolekcji "Chlapać każdy może" oraz połowy serwetki z kolekcji "Vintage boutique". Dodałem też kwiaty zrobione z foamiranu zabarwione zieloną pastelą oraz napis "love".

In the central part I created a composition from chipboards - frames from the "Chlapać każdy może" collection and half lace from the "Vintage boutique" collection. I also added flowers made of foamiran colored with green pastel and the inscription "love".











Wewnątrz kartki znajdują się życzenia ozdobione dwoma delikatnymi dekorami.

Kartka i pudełko stanowią komplet, więc dekoracja na nich jest identyczna.

Inside the card there are wishes decorated with two delicate decors. The card and box are a set, so the decoration on them is identical.


Produkty: / Products:


Pozostałe produkty wkrótce wrócą na półki sklepu.

Other products will soon return to the store shelves.


Pozdrawiam,

Regards,


Dawid



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz