czwartek, 22 października 2020

Halloween tag

Cześć,

niedługo halloween i przyznam się Wam, że rzadko robię coś w temacie tego święta.  Jednak przez najnowsze kolekcje koniecznie musiałem zrobić chociaż drobny element i tak powstał ten tag (bo jak można oprzeć się takim czaszkom).


Hello,

soon halloween and I must admit that I rarely do anything about this holiday. However, due to the latest collections, I had to make at least a small element and this is how this tag was created (because how can you resist such skulls).



Za bazę posłużył mi tag z MDF-u o wymiarze 8,5 x 16,5 cm. Na niego nakleiłem papier, który służy za tło. Powstało ono z białego kartonu pokolorowanego tuszami Distress. Tymi tuszami dodałem też wzory z masek. Wyjątkowo wpasowała się tutaj maska z motywem gałęzi, ponieważ dodała nieco głębi całej kompozycji.


I used an MDF tag with a size of 8.5 x 16.5 cm as a base. I glued paper on it, which I used as a background. It was made of white cardboard colored with Distress inks. I also added patterns from stencils with these inks. The mask with a branch motif was especially suitable here, as it added a bit of depth to the whole composition.




Na takiej bazie dodałem gałęzie z kolekcji "Witch Please" pokolorowane markerami. Na nich przykleiłem czaszkę, a w zasadzie dwie czaszki z kolekcji "Beauty in the Dark" sklejone ze sobą oraz dodałem pod spód papier potuszowany na pomarańczowo. Dzięki temu czaszka wygląda bardziej przestrzennie.

On this base I added branches from the "Witch Please" collection colored with markers. On them I glued the skull, or actually two skulls from the "Beauty in the Dark" collection, glued together and I added orange paper underneath. This makes the skull look more spacious.



Na koniec dodałem pająki i nietoperze, które dopełniają nieco kompozycję oraz kilka chlapnięć.

Finally, I added spiders and bats to complete the composition and a few splashes.




Użyłem: / I used:








Tagi i maska z gałęziami niebawem w sklepie.

Tags and stencil with branches in shop soon.


Pozdrawiam,

Regards,


Dawid











1 komentarz:

  1. I must appreciate you for providing such a valuable content for us. This is one amazing piece of article. Helped a lot in increasing my knowledge ebay bellen

    OdpowiedzUsuń