czwartek, 29 października 2020

Mini Tagi

Cześć 
Dzisiaj mam dla Was miniaturowe tagi, które znajdziecie w naszym sklepie ,wzorów jest więcej ja zajęłam się tylko czterema, chociaż póżniej mocno żałowałam, bo zabawa była świetna i jeszcze na pewno wrócę do nich na dniach. 

Do wykonania tła użyłam maski z wzorami chemicznymi, tekturki fiolek, napisów bąbelków oraz DNA potuszowałam na różne kolory.
Powstał zestaw różnych tagusi, malutkich i ciekawych przez to, że każdy jest inny. 

***

Hi
Today I have miniature tags for you that you will find in our store, there are more patterns, I only took care of four, although later I regretted it a lot, because the fun was great and I will definitely come back to them in days.

To make the background, I used a mask with chemical formulas, cardboard of vials, bubble inscriptions and DNA I covered in different colors.
A set of different tags was created, tiny and interesting because each one is different.






Do wykonania projektów użyłam:

  
 



Pozdrawiam serdecznie 
DT Pati 




 

1 komentarz:

  1. I must appreciate you for providing such a valuable content for us. This is one amazing piece of article. Helped a lot in increasing my knowledge visit site

    OdpowiedzUsuń